חבילת ספא זוגי – הפינוק המושלם

בן/בת הזוג חוגג/ת יום הולדת? מציינים יום נישואין או את יום השנה לקשר הזוגי? זה הזמן לדעת הכול על חבילת ספא זוגי הממתינה גם לכם במתחם הספא של מלון השרון, מלון נופש ועסקים על חוף ימה של הרצליה. בשורות שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מורחב על חבילת הפינוק הזוגי ועל אפשרויות האירוח הנוספות הממתינות לכם במלון.

מספר מילים על מתחם הספא הכי מפנק באזור השרון

ספא שרנא הממוקם בשטח המלון הינו מתחם ספא חדשני ומפנק המשקיף מכל צדדיו אל הנוף הקסום של חוף השרון. במתחם, ממתינים לכם מתקני ספא חדישים כגון: בריכת מים מתוקים (מקורה ומחוממת כל ימות השנה), סאונה רטובה, סאונה רטובה וחדרי טיפולים מאובזרים ומעוצבים המאפשרים לכם להתנתק משגרת היומיום וההמולה שבחוץ וליהנות מהיצע מגוון של טיפולי ספא מפנקים.

חבילת ספא זוגי - למי היא מיועדת ומה היא כוללת?

חבילות ספא זוגיות הן למעשה חבילות פינוק המיועדות לבני זוג המעוניינים ליהנות ממספר שעות של בילוי משותף באווירה קצת אחרת. חבילות אלו מיועדות בין היתר לבני זוג המעוניינים להפתיע את בן /בת זוגם ביום הולדתו, ביום הנישואין או בכל יום אחר על לוח השנה…כמו כן, חבילות אלו מיועדות לבני זוג המעוניינים לקחת לעצמם "פסק זמן" משגרת היומיום. חבילת ספא זוגי המוצעת לכם אצלנו משלבת בתוכה:
• הגעה וקבלת ערכת ספא הכוללת: חלוק רחצה ונעלי ספא
• 45 דקות של עיסוי מפנק לבחירה – שוודי/ארומטי/משולב/רקמות עמוק
• ארוחת בוקר זוגית במסעדת המלון ו/או ארוחה זוגית חלבית בלובי המלון
• שימוש חופשי במתקני הספא הממוקמים במתחם

חבילת ספא זוגי - הפינוק המושלם לכל מטרה

חבילת הספא שלנו מאפשרת לכם ליהנות מהפינוק המושלם לכל מטרת בילוי זוגי משותף, בין אם מדובר ביום פינוק בהפתעה ובין אם מדובר בפינוק זוגי המתוכנן על ידי שני בני הזוג. חבילות הספא הזוגיות מאפשרות לבני הזוג להניח בצד את שגרת היומיום הלוחצת והתובענית וליהנות ממספר שעות של כיף באווירה רגועה ורומנטית. את חבילת הספא ניתן לרכוש לכל מטרה, גם כמתנת יום הולדת או יום נישואין להורים, גם כמתנה אישית לזוג חברים וגם כמתנה אישית עבורכם.

אם גם אתם רוצים להתנתק למספר שעות משגרת היומיום, ליהנות ממתקני ספא מפנקים, עיסוי זוגי וארוחה זוגית עשירה, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולרכוש חבילת ספא זוגי אותה תוכלו לממש בכל רגע נתון בהתאם לשעות פעילותינו ובתיאום מועד הגעה מראש.

חבילות ספא נוספות

בין יתר חבילות הספא הנוספות הממתינות לכם אצלנו תוכלו למצוא:
• חבילת ספא ולינה – חבילת אירוח המשלבת בין לינה בחדר זוגי במלון לבילוי זוגי משותף במתחם הספא + עיסוי זוגי במשך 45 דקות וארוחת בוקר מפנקת במסעדת המלון. חבילה זו מוצעת לכם גם במהלך ימות השבוע וגם במהלך סופי שובע.
• חבילת יום פינוק בספא – חבילת ספא זוגי מורחבת הכוללת: שימוש יומי בחדר סופיריור למשך 6 שעות, 45 דקות עיסוי לבחירה, ארוחת בוקר במסעדת המלון ופירות בחדר.

סוגי העיסויים הממתינים לכם אצלנו
במסגרת החבילה, עומדת לרשות כל אחד/אחת מבני הזוג האפשרות לבחור בסוג עיסוי אחר על פי העדפותיו האישיות, כאשר בין יתר סוגי העיסויים המוצעים לכם לבחירה נכללים:
• עיסוי שוודי – שיטת עיסוי נפוצה העושה שימוש בשמני עיסוי להרגעה. עיסוי זה מסייע בין היתר לרפיון ושחרור שרירים, שיפור מחזור הדם, הקלה על כאבי ראש ועוד.
• עיסוי רקמות עמוק – שיטת עיסוי המתמקדת בקבוצות שרירים ואזור המרפקים. שיטה זו מיושמת תוך חדירה לעומק הרקמה באמצעות אצבעותיו של המעסה ותוך כדי לחיצה תוך כדי סיבוב איטי המדמה את פעילות הרקמה.
• עיסוי משולב- שיטת עיסוי המשלבת בין מספר סגנונות עיסוי שונים בהתאם לבחירת המטופל ובמסגרת היוועצות עם המעסה.
• עיסוי ארומטי- עיסוי מרגיע ומפנק במהלכו נעשה שימוש בתמציות שמנים אתריים ריחניים.
כל אחד מסוגי העיסויים המוצעים לכם במסגרת חבילת ספא זוגי הינו עיסוי למשך פרק זמן של 45 דקות.

חבילת ספא זוגי מפנקת - למה דווקא אצלנו?

מתחם הספא המפנק שלנו מאפשר לכם ליהנות ממתקני ספא חדישים ומודרניים לצד חדרי טיפול מעוצבים המתאפיינים באווירה אינטימית, רגועה ורומנטית. בנוסף, תוכלו ליהנות מטיפולי עיסוי מקצועיים המיושמים על ידי מעסים מנוסים ומיומנים המתמחים בכל אחת משיטות העיסוי השונות המוצעות לכם במסגרת החבילה. מעבר לכך, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון ו/או ארוחה חלבית מפנקת בלובי המלון. כל אלו ועוד הופכים את חבילת ספא זוגי המשווקת על ידינו לחבילת הספא המשתלמת והמפנקת ביותר עבורכם.

Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו