מלון באזור המרכז – מה הופך את מלון השרון לבחירה הטובה ביותר?

הרצליה היא אחת מערי החוף היפות והקסומות שיש לישראל להציע עם שפע של אטרקציות ובילויים לכל בני המשפחה, ולזוגות רומנטיים בפרט, והיא אחותה הקטנה והצפונית של תל אביב הסואנת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד. העיר התוססת מהווה מקור משיכה גדול לתיירות חוץ ולתיירות פנים בגלל האטרקציות המרובות שניתן למצוא בה החל ממוזאונים, פארקים רחבי ידיים מטופחים עם גינות שעשועים לילדים, חופים לבנים ומפרצים מהממים, רצועת בתי מלון באזור המרכז הסואן של המדינה הכוללים מתחמי ספא עם בריכה אשר לרוב פונה אל רצועת החוף היפהפייה, שלל מסעדות שף ים תיכוניות עם אווירה רומנטית ועוד. כל הסיבות הללו מציבות את הרצליה גבוה ברשימת הערים המתויירות ביותר בישראל והופכות אותה לאחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר לחופשה – עם המשפחה או רומנטית ואפילו עסקית בזכות הימצאותם של אזורי תעשייה רבים בקרבת בתי המלון ובכך יתרונם הגדול.

מלון באזור המרכז – כל הפינוקים של הצפון, בלב הארץ

בחירת נופש במלון באזור המרכז ובפרט בבתי המלון של עיר הקיט והנופש הממוקמת צפונית לתל אביב מתאימים במיוחד לחופשות רומנטיות ורגועות לזוגות אוהבים אשר מחפשים נופש רומנטי מבלי להרחיק לצפון המוריק והרחוק או אל וגאס של ישראל בדרום, אילת. שדרת בתי המלון באזור המרכז שוכנים לצד חוף הים ומאפשרים לזוגות ליהנות לאורך חופשתם מנוף פנורמי של מרחבי הים הכחול והמרהיב או להתענג על ארוחות ערב לאור שקיעות משגע. למרות שהרצליה ממוקמת על רצועת חוף רחבה ואחת מבין היפות והמטופחות שיש לארץ ישראל להציע, החליטו בתי המלון של העיר המתויירת לשלב בין שתי האטרקציות הכי מבוקשות על ידי זוגות אוהבים אשר נורא חובבים מתחמי ספא וחופשות בטן גב, כך שתוכלו לסגור לעצמכם חופשה רומנטית וליהנות ממתחם ספא עם בריכה בהרצליה.

עמוסים משגרת העבודה?

אנשים עסקים רבים עובדים שעות ארוכות מסביב לשעון, לפעמים גם 7 ימים בשבוע. העומס והלחץ נותנים את אותותיהם והם מורגשים היטב על הגוף הקפוץ והתפוס. אזור התעשייה הגדול בהרצליה מכיל חברות תעשייה והיי טק רבות ובהן עובדים רבים. קרבתו של אזור התעשייה אל שדרת המלונות, מאפשרת לאנשי עסקים רבים לקחת פסק זמן חשוב ולקפוץ אל מתחת לידיהם של צוות הספא המיומן והמקצועי לטיפול עיסוי רקמות עמוק ומשקם במלון העסקים הקרוב. לאחר טיפול מרגיע שכזה, ניתן לחזור אל יום העבודה רעננים וחדשים – פיזית ונפשית, לא לפני שנתעדכן על כל מה שקרה בעבודה בטרקלין העסקים שבית המלון מציע, נאכל ממגוון המטעמים אשר מוצעים לנו ונשתה לרוויה כוס קפה מעוררת וטובה.

פיתרון נוסף שמלון עסקים אשר מצוי בקרבת פגישות העבודה שלכם או בקרבת מקום העבודה מציע הוא כמובן הסדר לינה, ולא רק לאורחים מחו״ל, אלא גם עבורנו. לא תמיד לאחר פגישות ארוכות יש לנו את הכח לנסוע בחזרה, במיוחד אם מקום העבודה מרוחק ממקום המגורים או אם פגישת העבודה התארכה עד השעות המאוחרות מאוד.

מלון באזור המרכז - אינסוף אטרקציות

אחד מהיתרונות המובהקים של בחירת חופשה באחד מבתי מלון באזור המרכז היא כמות האטרקציות ומקומות הבילוי שנמצאים בקרבת מקום. לאחר טיפול זוגי מפנק ומשחרר בספא עם הבריכה, בהרצליה תוכלו למצוא במרחק הליכה קצר את המרינה. המרינה אופפת את אורחיה בניחוח ים תיכוני עם קורטוב אירופאי, יאכטות וקטמרנים שעוגנים במקום לצד מים תכולים, סירות דייגים ואווירה מרתקת – אטרקציה מושלמת לחיזוק הזוגיות והרומנטיקה. מומלץ לצאת גם להפלגה רומנטית עם בקבוק יין קינוח מעודן באחת מהיאכטות הרבות המעטרות את המרינה ואשר משוועות לצאת שוב אל הים הפתוח, ליהנות מנדנוד הגלים, שכשוך הרגליים במים הקרירים עם שמש חמימה מעל שפורסת את קרניה ועוטפת אותנו בחום ולצפות במרינה היפה והגדולה במזרח התיכון מן הים.

את הבראנץ׳ או ארוחת הערב תאכלו להעביר בכל אחת מהמסעדות או בתי הקפה המצויים במתחם המרינה ואם אתם רוצים להעצים את החוויה – מסעדות הדגים הם בהחלט סגירה מצויינת לערב אפוף ניחוחות של חו״ל.

רגע לפני שאתם חוזרים אל חדר המלון תוכלו להיכנס אל קניון ארנה הגדול והמהודר הנמצא בסמיכות וליהנות משתי קומות ושלל חנויות של מותגים מקומיים ובינלאומיים ולשדרג את המלתחה שלכם בעוד כמה פריטים חדשים.

קצת רוגע בשביל הנפש

היום כמעט בכל בית מלון באזור המרכז תוכלו למצוא ספא מפנק עמוס בפינוקים וכל טוב שבו תוכלו להעביר יום טיפולים מרגיע במיוחד גם אם אינכם אורחי המלון. בעקבות סמיכותה של העיר אל קו החוף, חופשה בבית מלון באזור המרכז ובהרצליה בפרט עם דגש על קרבה לים, במיקום איכותי התואם את שאיפותיכם לחופשה, רומנטית, משפחתית או עסקית, מבטיח לכם נופש מרגיע, מושלם וחווייתי עם המון יתרונות כגון:
• גישה ישירה אל קו המים ורצועת החוף
• נוף משגע של הים הפתוח ושקיעות בלתי נשכחות
• מלון יוקרתי עם חדרי אירוח מרווחים ומוארים מצוידים באבזור עשיר
• טיילת ציורית עם שפע מסעדות, ברים ובתי קפה בקרבת המלון
• אתר ספא גדול ומפנק במלון להפגת כל המתחים
• בריכת שחייה חיצונית גדולה ובריכת שחייה פנימית עם מים מחוממים
• תפריט ארוחות ים תיכוניות ממגוון חומרי גלם עשירים וטריים במסעדת המלון
• צוות מנוסה ומקצועי בחדרי הטיפולים הגדולים ונעימים בספא המלון
• מועדון ילדים ונוער

מלון באזור המרכז - מלון השרון
Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו