מלון בהרצליה עם בריכה – בונוס משמעותי לחופשה עם הילדים

הרצליה היא אחת מערי החוף היפות והקסומות שיש לישראל להציע עם שפע של אטרקציות ובילויים לכל בני המשפחה והיא שכנתה הקרובה של תל אביב הסואנת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד. העיר התוססת מהווה מקור משיכה גדול לתיירות חוץ ולתיירות פנים בגלל האטרקציות המרובות שניתן למצוא בה החל ממוזאונים, פארקים רחבי ידיים מטופחים עם גינות שעשועים לילדים, חופים לבנים ומפרצים מהממים. לא סתם מלון בהרצליה עם בריכה הפך למושג כל כך מוכר ופופולרי שכולם דולקים אחריו. המלונות המפורסמים בהרצליה עם בריכה, מגוון בתי ספא להרגעת הנפש והגוף, שלל מסעדות שף ים תיכוניות ועוד. כל הסיבות הללו מציבות את הרצליה גבוה ברשימת הערים המתויירות ביותר בישראל והופכות אותה לאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר לחופשה עם הילדים.

בתי מלון בהרצליה – אטרקציה עם בריכה

בתי המלון של עיר הקיט והנופש הממוקמת צפונית לתל אביב מתאימים לחופשות משפחתיות עם הילדים ורובם מציעים מתקנים רבים לכל הגילאים שכוללים בריכה לקטנטנים, מועדון ילדים ונוער שפועל במהלך שעות היום, תפריט עשיר שמכוון גם לקהל הצעיר וחדרי משפחה מאובזרים ומרווחים. אין עוררין שגולת הכותרת במסגרת החופשה היא הבריכה, גישה שאימצו לחיקם הרבה מלונות בהרצליה שמגיעים עם הבריכה כלולה. מלון בהרצליה עם בריכה או בלי, זה נתון לשיקולכם ולבחירתכם, עוד סיבה מדוע עיר הנופש מככבת.

על אף העובדה שהרצליה ממוקמת על רצועת חוף רחבה ומבין היפות והמטופחות שיש לארץ ישראל להציע, לא פסחו המלונות על האטרקציה החשובה והמהנה במיוחד ותוכלו למצוא שכמעט, אם לא כל, בתי המלון בהרצליה הם עם בריכות יפות וגדולות. יתרון משמעותי לבילוי חופשה משפחתית עם ילדים שכן בריכה אינה תלויה במזג האוויר בחוץ, בעומסי החום שאופייניים למדינה ולאזור בחודשי הקיץ ואינה תלויה במצב הגלים או מסוכנות הים. חופשה משפחתית בבית מלון בהרצליה עם בריכה היא ליהנות גם מהאוויר המלוח שהניחוח הימי מביא עימו, גם מהשקיעות היפות וגם מהעובדה שניתן לחוות את הכל ממרומיה של בריכה נקייה וצלולה בכל שעות היום עם כוס שמפנייה ביד כשהילדים מקפצים למים ושוחים על יד.

יציאה לחופשה משפחתית עם ילדים בגילאים צעירים היא דבר מורכב. מומלץ לבחור נכון את מיקום החופשה ובית המלון ולהיערך בהתאם עם אטרקציות מותאמות. מלון בהרצליה עם בריכה הוא אופציה נהדרת לחופשה משפחתית נינוחה לכם ולילדים. הים שמצוי במרחק פסיעה הוא תוספת נהדרת אך לא תמיד הוא מתאים לגיל הרך בגלל תנאי סביבתו, בריכה לעומתו מספקת תנאים אידיאליים וכמעט ביתיים, הכל בקרבתכם ובהישג ידכם וילדים מרגישים בטוחים יותר במימיה. מלבד בתי המלון בהרצליה עם הבריכה שהילדים כל כך אוהבים, חופשה משפחתית בעיר התוססת והאופנתית מאפשרת בילוי מושלם לנופשים במגוון גדול של אטרקציות עם ניחוח אירופאי ומומלץ להתארח באחד מבתי המלון הממוקמים על קו החוף. במרחק הליכה קצר משדרת המלונות בהרצליה, מצויה המרינה.

"מומלץ לבחור נכון את מיקום החופשה ובית המלון ולהיערך בהתאם עם אטרקציות מותאמות".
"מומלץ לבחור נכון את מיקום החופשה ובית המלון ולהיערך בהתאם עם אטרקציות מותאמות".

נוחות מושלמת עם הילדים

המרינה מלווה את אורחיה בניחוח ים תיכוני, יאכטות וקטמרנים שעוגנים במקום לצד מים תכולים, סירות דייגים ואווירה מרתקת – אטרקציה מהפנטת לילדים. עוד מומלץ לצאת עם הילדים לשיט באחת מהיאכטות הרבות המעטרות את המרינה ואשר משוועות לצאת שוב אל הים הפתוח, ליהנות מנדנוד הגלים, שכשוך הרגליים במים הקרירים עם שמש חמימה מעל שפורסת את קרניה ועוטפת אותנו בחום ולצפות במרינה היפה והגדולה במזרח התיכון מן הים.

לא רק מלון בהרצליה עם בריכה

בילוי מושלם נוסף שתוכלו ליהנות בו עם הילדים הוא פארק הרצליה המוכר והידוע, פארק ענק ומטופח המשתרע על פני כ-700 דונם וממוקם במרכז העיר ליד תחנת הרכבת ולא רחוק מאזור התעסוקה של העיר ומרכז קניות גדול. הפארק כולל אגם מלאכותי גדול עם ברווזים וברבורים, שבילי הליכה ואופניים מסומנים היטב, מספר גדול של מתקני שעשועים לכל הגילאים, בית הקפה המפורסם, ״קפה גן סיפור״ שכשמה כן היא – מקום קולינרי חווייתי גם למבוגרים וגם לילדים שזוכים ליהנות משלל סיפורים וחוויות. בפארק ניתן לערוך פיקניקים משפחתיים על מרחבי הדשא הגדולים ולמצוא מחסה מן השמש החמימה מתחת לצילם של העצים הגבוהים. בסיום הטיול בפארק ניתן להיכנס אל מרכז הקניות הסמוך וליהנות ממבחר החנויות והמותגים שיש לקניון להציע.

יתרונם הגדול של המלונות בהרצליה הוא מיקומם אשר מצוי על קו החוף ומציע לכם גישה ישירה למי הים אם רצונכם בכך. אידיאליה מושלמת של בריכה וים ונוף משגע של אופק כחול ואינסופי שלא נמאס אף פעם. חופשה מפנקת לכל המשפחה, במיוחד עם ילדים צעירים, כמעט תמיד כוללת מלון בהרצליה עם בריכה, קרוב לקו החוף.

חופשה משפחתית בבית מלון בהרצליה עם בריכה היא ליהנות גם מהאוויר המלוח שהניחוח הימי מביא עימו
חופשה משפחתית בבית מלון בהרצליה עם בריכה היא ליהנות גם מהאוויר המלוח שהניחוח הימי מביא עימו
Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו