חופשה משפחתית עם ילדים בהרצליה

הרצליה היא עיר חוף קסומה המציעה שפע אטרקציות ובילויים לכל המשפחה. העיר מציעה שלל מתקנים מודרניים, תשתיות מפותחות, פארקים גדולים ומטופחים עם מתקני שעשועים, חופי ים נקיים עם מים צלולים, מוזיאונים מעניינים, מרכזי קניות, מרינה מטופחת עם יאכטות רבות, מועדוני שיט וספורט ימי ועוד שלל פעילויות ואטרקציות מלהיבות. אין כמו חופשה משפחתית עם ילדים בהרצליה כדי ליהנות מיופייה של העיר ומהאטרקציות הרבות הממתינות לנופשים.

אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה

עיר הקיט והנופש הרצליה קרובה לתל אביב, היא שוכנת לצד חוף הים, יש בה מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים ולכל הרכב משפחתי. חופשה משפחתית בהרצליה עם הילדים מאפשרת לנופשים ליהנות מבילוי מושלם בחופי הים המטופחים הנקיים, בניהם חוף נוף ים (סידני עלי), אכדיה, השרון, זבולון והחוף הדרומי. כמו כן, כדאי לבקר במוזיאונים מעניינים כמו מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית ומוזיאון בית ראשונים לתולדות העיר. משפחות עם ילדים מוזמנות להתארח באחד מבתי המלון בהרצליה, מומלץ לבחור במלון הממוקם על קו החוף ומציע גישה ישירה למים, בריכות שחייה, מתחם ספא מפנק עם חדרי טיפולים ומסעדה מעולה.

מהמלון קל להגיע לכל האטרקציות בעיר, לדוגמה המרינה שוכנת במרחק קצר מהמלון. המרינה בהרצליה נחשבת לאטרקציית חובה למשפחות עם ילדים, האווירה במקום קסומה, ויחד עם התפאורה המושלמת של יאכטות, מפרשיות, דייגים, שחפים ומים כחולים, זוהי חוויה מרתקת לילדים ולהורים. כדאי לצאת לשיט ביאכטה וליהנות ממרחבי הים הפתוח ומאפשרות לשכשך במים הנעימים, לדוג ולצפות בחופים היפים. המרינה שוכנת על שפת הים בהרצליה, נחשבת לאחת הגדולות במזרח התיכון, ובאזור יש שפע מסעדות איכותית, בתי קפה אופנתיים, קניון גדול, מועדון שיט ובקיץ מתקיימות באזור הופעות ויש גם פעילויות לכל המשפחה.

מרכזי קניות מודרניים

הרצליה מציעה שלל מרכזי קניות מודרניים, ביניהם קניון ארנה הניצב בסמוך למרינה ובו חנויות של מיטב מותגי האופנה והמעצבים. הקניון מציע מיקום אטרקטיבי, בחלקו המערב קיר זכוכית גדול דרכו ניתן להשקיף לעבר המרינה הציורית ולצפות ביאכטות הרבות שעוגנות במקום. בקניון ארנה יש גם בתי קפה, מסעדות וחנויות צעצועים. קניון שבעת הכוכבים מציע שפע חנויות אופנה, חנויות מעצבים, ספרים, צעצועים ומוצרי חשמל, יש במקום קומת אוכל עם מסעדות ובתי קפה, משחקייה לילדים ומתקנים נוספים.

פארקים ואתרי חובה בהרצליה

פארק הרצליה משתרע על פני שטח של כ-700 דונם, הפארק ממוקם במרכז העיר, יש בו שבילי הליכה מטופחים, מרחבי דשא גדולים עליהם ניתן לנוח ולעשות פיקניק משפחתי, אגם גדול, שבילי אופניים ושלל מתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים. מומלץ למשפחות עם ילדים לבלות בטיילת הרצוג החדשה, הטיילת מציעה אמפיתאטרון ומגוון מתקני פנאי וספורט, ביניהם מתקני ספורט ימי, כדורעף חופים ועוד. בנוסף, כדאי לבקר במבצר אפולוניה, שריד מרשים מתקופת ההתיישבות של הפיניקים באזור. המבצר שוכן על חוף הים בהרצליה ופתוח למבקרים כל ימות השנה. מלון השרון ממוקם לחוף ימה הצפוני של הרצליה ומתאים לחופשה משפחתית עם ילדים. המלון מציע מתקנים רבים לכל הגילאים, תפריט עשיר גם לילדים, שירות מעולה וחדרי משפחה מאובזרים, מוארים ומרווחים.

Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו