ספא עם בריכה בהרצליה – נהנים מכל העולמות

הרצליה היא אחת מערי החוף היפות והקסומות שיש לישראל להציע עם שפע של אטרקציות ובילויים לכל בני המשפחה, ולזוגות רומנטיים בפרט, והיא אחותה הקטנה והצפונית של תל אביב הסואנת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד. העיר התוססת מהווה מקור משיכה גדול לתיירות חוץ ולתיירות פנים בגלל האטרקציות המרובות שניתן למצוא בה החל ממוזאונים, פארקים רחבי ידיים מטופחים עם גינות שעשועים לילדים, חופים לבנים ומפרצים מהממים, מלונות מפוארים הכוללים מתחם ספא עם בריכה בהרצליה אשר פונה אל רצועת החוף היפהפייה, שלל מסעדות שף ים תיכוניות עם אווירה רומנטית ועוד. כל הסיבות הללו מציבות את הרצליה גבוה ברשימת הערים המתויירות ביותר בישראל והופכות אותה לאחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר לחופשה – עם המשפחה או בן הזוג.

ספא עם בריכה בהרצליה – לא צריך לבחור

בתי המלון של עיר הקיט והנופש הממוקמת צפונית לתל אביב מתאימים במיוחד לחופשות רומנטיות ורגועות לזוגות אוהבים אשר מחפשים נופש רומנטי מבלי להרחיק לצפון המוריק והרחוק או אל וגאס של ישראל בדרום, אילת. שדרת בתי המלון שוכנים לצד חוף הים ומאפשרים לזוגות ליהנות לאורך חופשתם מנוף פנורמי של מרחבי הים הכחול והמרהיב או להתענג על ארוחות ערב לאור שקיעות.

למרות שהרצליה ממוקמת על רצועת חוף רחבה ואחת מבין הערים היפות והמטופחות שיש לארץ ישראל להציע, החליטו בתי המלון של העיר המתויירת לשלב בין שתי האטרקציות הכי מבוקשות על ידי זוגות אוהבים אשר נורא חובבים מתחמי ספא וחופשות בטן גב, כך שתוכלו לסגור לעצמכם חופשה רומנטית וליהנות ממתחם ספא עם בריכה בהרצליה.

מלונות מפוארים הכוללים מתחם ספא עם בריכה בהרצליה
מלונות מפוארים הכוללים מתחם ספא עם בריכה בהרצליה

רוגע, נינוחות ורומנטיקה

בחרתם בבית מלון, ספא עם בריכה בהרצליה, עם מתחם ספא מפנק, אל תשכחו להזמין מראש תור לטיפול זוגי כדי שתוכלו ליהנות מחוויה משותפת וקסומה במיוחד. ככל שתקדימו להזמין מראש, כך תוכלו לשריין חדר עם נוף לים הכחול לאור נרות, נוף שתמיד מעצים את החוויה הרומנטית והאינטימית. תוכלו לקבוע לכל אחד מסוגי הטיפולים במתחם, החל מעיסויים שונים ועד שימוש במתקני המתחם, בחדרים הפרטיים במתחם, בחדרי הסאונה, בבריכת מי הים המיוחדת.

לאחר טיפול זוגי מפנק ומשחרר בספא עם הבריכה, בהרצליה תוכלו למצוא במרחק הליכה קצר את המרינה. המרינה אופפת את אורחיה בניחוח ים תיכוני עם קורטוב אירופאי, יאכטות וקטמרנים שעוגנים במקום לצד מים תכולים, סירות דייגים ואווירה מרתקת – אטרקציה מושלמת לחיזוק הזוגיות והרומנטיקה. מומלץ לצאת גם להפלגה רומנטית עם בקבוק יין וקינוח מעודן באחת מהיאכטות הרבות המעטרות את המרינה ואשר משוועות לצאת שוב אל הים הפתוח, ליהנות מנדנוד הגלים, שכשוך הרגליים במים הקרירים עם שמש חמימה מעל שפורסת את קרניה ועוטפת אותנו בחום ולצפות במרינה היפה והגדולה במזרח התיכון מן הים.

את חופשת האוהבים אפשר לבלות גם במרכז הקניות ארנה הסמוך למרינה עם שלל חנויות המותגים ובתי האופנה או בפיקניק בשמורת הטבע הפראית אפולוניה המצויה על מצוק, בסיומם תוכלו לשוב ולהירגע מנפלאות היום על שפת הבריכה עם כוס יין ׳קאווה׳ מבעבע, לצפות בשמש שוקעת לה לאיטה אל תוך גלי הים ולשאוף את הרוח המלוחה פנימה. יתרונם הגדול של המלונות בהרצליה הוא מיקומם אשר מצוי על קו החוף ומציע לכם גישה ישירה למי הים – אידיאליה מושלמת של בריכה, ים ונוף משגע של אופק כחול ואינסופי שלא נמאס אף פעם. חופשה מפנקת ורומנטית במיוחד עם אווירה קסומה היא השילוב המנצח של ספא עם בריכה בהרצליה היפה וקו החוף הארוך והיפה שלה.

ם ונוף משגע של אופק כחול ואינסופי שלא נמאס אף פעם
ם ונוף משגע של אופק כחול ואינסופי שלא נמאס אף פעם
Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו